Odchudzanie – jak schudnąć? Największe mity

22 Cze 11:46

Odchudzanie – krąży o nim wiele informacji, jednak nie wszystkie są prawdziwe. Razem z Natalią Mlekicką (znacie ją z poprzednich filmów) obalamy największe mity dotyczące odchudzania i diety.

Odchudzanie i dieta- Największe MITY

Przedstawiamy największe mity dotyczące odchudzania i diety.

Poranny trening na czczo to najlepszy sposób na odchudzanie

Powinnyście wziąć pod uwagę kwestie zdrowotne. Zrzucenie dużej ilości kilogramów w ten sposób niekoniecznie ma dobre skutki dla naszego organizmu. Trening aerobowy na czczo sprawdza się u sportowców wyczynowych, przed zawodami czy walką. Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia. Ma dać energię do rozbudzenia organizmu po nocnym odpoczynku. Bez niego organizm pracuje „na wolniejszych obrotach”.

Redexx Trec Nutrition Spalacz tłuszczu Przyspieszenie metabolizmu

Głodówka jest dobrą metodą na odchudzanie

To mit. Organizm pozbawiony składników odżywczych, kiedy tylko je uzyska, odkłada je „na czarną godzinę”.

Wszystkiemu winna jest genetyka

Odchudzanie Największe MITY o diecie i odchudzaniuNiektórzy mają predyspozycje do odkładania tkanki tłuszczowej, jednak przy włożeniu większej ilości wysiłku, efekty przyjdą, tylko w nieco późniejszym czasie niż osoby bez tendencji do tycia. Gorsza „genetyka” nie przekreśla Twoich możliwości. Nie poddawaj się!

Na eliptyku/orbitreku spalę więcej kalorii niż na bieżni

Wszystkie maszyny cardio mają pobudzić organizm do jeszcze większej pracy. Spalanie kalorii na maszynach zalży głównie od metody treningi (np. trening ciągły czy interwałowy, 15 czy 60 min). Metoda warunkuje intensywność treningu i ilość zużytej do niego energii. Na eliptyku/orbitreku pracujemy całym ciałem – pobudzamy do rpacy więcej mięśni i zużywamy więcej energii POD WARUNKIEM, że intensywność treningu jest wysoka.

Trening cardio rozbudowuje mięśnie

To nie takie proste 🙂 Żeby mięsień rósł, musi pokonywać znacznie większy opór. Nawet jeśli pracujesz bardzo szybko, to nie jest wystarczający bodziec do wzrostu mięśni. Trening cardio ma zwiększyć kondycję, przyspieszyć metabolizm i zwiększyć wydolność krążeniowo-oddechową.

Jedzenie po 18:00 sprzyja tyciu

Twój organizm potrzebuje tyle energii, żeby „wytrwać” do następnego posiłku. Długotrwały post nie przynosidobrych korzyści dla zdrowia. Posiłki powinno się jeść co ok. 3-4 godziny. Jeśli chodzisz spać w okolicach północy, nie możesz jeść ostatniego posiłku o 18:00, tylko na 3-4 godziny przed snem. Dzięki odpowiedniej kolacji, Twój organizm będzie mógł regenerować się przed snem.

POLECAMY RÓWNIEŻ

2 komentarze
  • Malwina Borga
    19 Lip 11:46 Odpowiedz

    Bardzo fajnie napisany artykuł, lubie jak ktoś walczy z mitami, przykładowo tu http://szuper.net/blog/jak-schudnac-z-ud-w-30-dni-bez-diety/ rozprawiają się z mitem, że nie da się spalić tkanki miejscowo, ale Ty też świetna robota

  • Monika
    22 Cze 11:46 Odpowiedz

    ja korzystałam z tej diety http://dieta-lux.pl/44535 i schudłam 9 kg w ciągu 2 miesięcy i ładnie wyrzeźbiłam ciało,dieta połączona jest z ćwiczeniami i ułożona jest przez trenerów i dietetyków,można uzyskać dobre efekty w krótkim czasie.

Napisz komentarz