4-tygodniowy plan treningowy dla kobiet

04 Lip 15:58

Nasi trenerzy, Kasia i Adrian przygotowali specjalnie dla Was 4-tygodniowy plan treningowy dla kobiet.

Są takie chwile w życiu każdej kobiety, że chce coś zmienić w swoim wyglądzie, przeważnie schudnąć lub wyrzeźbić sylwetkę. Sęk jednak w tym, że aby wytrwać w swoim postanowieniach, niektórych zmian trzeba wyglądać z niecierpliwością. Nie wystarczy pójść dwa razy na rower, rolki czy siłownię, głodować przez tydzień albo ogólnie mówiąc, odżywiać się źle „w dobrej wierze”, a potem wracać do starych, jeszcze gorszych nawyków. Te metody zawsze zawodzą. Jeśli chcesz zmienić swoją sylwetkę, musisz być konsekwentna i ćwiczyć regularnie.

Pamiętaj, że tylko Ty decydujesz, jak wygląda Twoje ciało. Jednak są ludzie, którzy mogą Ci w tym pomóc. Do takich należą nasi trenerzy, którzy przygotowali 4-tygodniowy plan treningowy dla kobiet, który przy zachowaniu regularności, pozwoli Ci zrzucić zbędne kilogramy i wyrzeźbić sylwetkę. Kluczem do zdrowia i dobrego wyglądu jest dobrze ułożony plan treningowy dla kobiet. Dlatego zaproponowany przez nas plan to doskonały zestaw starannie dobranych ćwiczeń, który pozwoli przećwiczyć podstawowe grupy mięśni na jednym treningu. Dzięki niemu poprawisz kondycję, własne samopoczucie i swój wygląd. Z naszą pomocą uzyskasz zgrabną, kobiecą figurę. Ćwiczenia te możesz wykonywać również w domu, przez co zaoszczędzisz dużo czasu, który normalnie poświęciłabyś na dojazd do siłowni i z powrotem oraz oczywiście eliminuje wymówki braku czasu i złej pogody 🙂

Kilka cennych wskazówek:

  • Zawsze wykonuj rozgrzewkę przed każdą sesją treningową
  • Korzystaj z rad profesjonalistów i bardziej doświadczonych osób
  • Odżywiaj się zdrowo – dieta to 70% sukcesu!
  • Nie zniechęcaj się, gdy nie widzisz efektów. Na dobre rzeczy warto poczekać dłużej 🙂
  • Pij dużo wody
  • Wysypiaj się. Pomoże to w regeneracji organizmu przed następnym treningiem
  • Nie przesadzaj z ilością treningów, dopiero je zaczynając. Staraj się stopniowo zwiększać częstość ćwiczeń w tygodniu w miarę upływu czasu
  • Stosuj się do rad trenerów, aby uniknąć kontuzji, zakwasów i bólu

POLECAMY RÓWNIEŻ

Brak komentarzy

Nikt jeszcze nie skomentował