Trening nóg i pośladków

02 Lut 10:03

Jak wykonywać pokazane ćwiczenia? PRZYSIADY
Stań wyprostowana, złącz nogi, ręce opuść wzdłuż tułowia. Stopy powinny w całości dotykać podłogi. Zacznij uginanie kolan i obniżaj się w dół, nie odrywając stóp od podłoża. Jednocześnie wyprostowuj ręce przed siebie. Obniżaj się w dół, aż biodra będą w pozycji równoległej do podłogi. WAŻNE: kolana nie powinny wychodzić za linię stóp.

WYPYCHANIE CIĘŻARU NA SUWNICY
Siądź na siedzeniu. Oprzyj stopy na platformie maszyny i rozstaw je na szerokości ramion Ważne, abycałe stopy przylegały do platformy. Wyprostuj nogi w kolanach i z tej pozycji zacznij ćwiczenie. Nie przeprostuj kolan. Kontroluj ruch i ciężar.

WYKROKI (PRZYSIADY WYKROCZNE)
Postaw jedną nogę o krok do przodu, do momentu ugięcia nogi pod kątem 90 stopni, a następnie wykonaj przysiad na nodze wykrocznej tak, aby noga ugięła się pod kątem ok. 90 stopni. Powróc do pozycji wyjściowej i powtórz drugą nogą.

POLECAMY RÓWNIEŻ

Brak komentarzy

Napisz komentarz