ĆWICZENIA NA MIĘŚNIE BRZUCH [środa] Wyzwanie 30 dni

14 Wrz 09:41

Ćwiczenia na mięśnie brzucha z Vilduś – Trening na środę w naszym 30-dniowym wyzwaniu treningowym. Przed treningiem wykonaj rozgrzewkę. Po ćwiczeniach wykonaj rozciąganie. Do wykonania tego treningu potrzebujesz tylko butelki wody, ręcznika i krzesła.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha: Knee hugs

1. Połóż się na plecach. Ręce połóż wyprostowane za głową. Przyciągnij kolana do brzucha, uginając je i złap je rękoma. Wróć do pozycji wyjściowej, tym razem nie kładąc stóp na podłodze i powtórz ćwiczenie (20 powtórzeń).

Ćwiczenia na mięśnie brzucha: Knee hugs bokiem

2. Połóż się lekko na boku, opierając na jednym pośladku. Ręka bliżej ziemi wyprostowana przed siebie i oparta o ziemię. Drugą ręką przytrzymaj głowę. Nogi lekko uniesione nad ziemią. Wykonaj ćwiczenie analogiczne do knee hugs (ćwiczenie nr 1). Wykonaj 10 wolnych powtórzeń, a następnie 10 szybkich. Zmień stronę i powtórz ćwiczenie.

Sprint

3.  30 sekund sprintu
Unoś wysoko kolana do góry i wykonuj szybki bieg.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha: Russian twist

4. Weź butelkę wody (co najmniej 1,5-litrową). Usiądź na ręczniku z kolanami ugiętymi przed sobą. Odchyl się do tyłu, jak najbliżej podłogi tak, aby się na nią nie położyć i wykonuj skręty tułowia, przenosząc butelkę w powietrzu z jednej strony na drugą.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha: Spięcia brzucha

5. Połóż się na plecach, trzymając butelkę wody za głową i wykonaj skłon tułowia do przodu, używając wyłącznie mięśni brzucha. Staraj się dotknąć butelką palców stóp. Powróć do pozycji wyjściowej rolując ciało i powtórz ćwiczenie.

Sprint

6. Sprint 30 sekund
Unoś wysoko kolana do góry i wykonuj szybki bieg.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha: Plank

7. Pozycja wyjściowa – plank ze stopami na krześle (wersja dla początkujących na podłodze). Przyciągaj na zmianę kolano do brzucha, napinając mięśnie brzucha.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha: Spięcia brzucha

8. Pozycja wyjściowa jak w ćwiczeniu 7. Unoś biodra do góry i schodź do pozycji wyjściowej.

Podobają Ci się te ćwiczenia na mięśnie brzucha? Do dzieła, teraz Twoja kolej 🙂 W komentarzu wpisz, jak podobał CI się trening.

ćwiczenia na mięśnie brzucha

 

POLECAMY RÓWNIEŻ