Ćwiczenia na ramiona, plecy i klatkę piersiową dla kobiet w domu

29 Lis 14:47

Większość kobiet podczas treningu koncentruje się najbardziej na ćwiczeniach na pośladki i uda oraz brzuch, zapominając o ramionach. Dlatego proponujemy Wam ćwiczenia na ramiona .

Przygotowany przez nas zestaw zawiera ćwiczenia na górne partie ciała – ćwiczenia na ramiona, ćwiczenia na klatkę piersiową i plecy dla kobiet w domu. Potrzebujesz tylko 2 butelek wody lub hantli, jeśli wolisz. Cały trening trwa niecałe 20 minut.

Pamiętajcie, aby przed treningiem wykonać rozgrzewkę.

Ćwiczenia na klatkę piersiową dla kobiet

Rozpiętki – 12 powtórzeń
Rozpiętki to jedno z najskuteczniejszych ćwiczeń na klatkę piersiowej. Jest świetnym ćwiczeniem dla kobiet, które chcą ujędrnić biust. Pamiętaj o prostych plecach i napiętym brzuchu.
cwiczenia-na-klatke-piersiowa-rozpietki

Ćwiczenia na ramiona, plecy i klatkę piersiową

Pompki – 12 powtórzeń
Pompki są ćwiczeniem, które rzeźbi i wzmacnia wiele grup mięśniowych, w tym mięśnie ramion, mięśnie pleców, klatki piersiowej, pośladków oraz ud.
cwiczenia-na-ramiona-pompki

Ćwiczenia na ramiona (triceps), plecy i klatkę piersiową

Unoszenie butelek w opadzie tułowia – 12 powtórzeń
cwiczenia-na-ramiona

Ćwiczenia na ramiona (biceps), plecy i klatkę piersiową

Unoszenie butelek w opadzie tułowia – 12 powtórzeń
cwiczenia-na-ramiona

Ćwiczenia na barki

Unoszenie butelek  w przód i na boki – 12 powtórzeń
Pamiętaj o napiętym brzuchu i kontroli ruchu, szczególnie powrotu.
cwiczenia-na-barki-biceps

Ćwiczenia na barki i biceps

Unoszenie butelek  do góry- 12 powtórzeń. Pamiętaj o napiętym brzuchu i kontroli ruchu, szczególnie powrotu.cwiczenia-na-barki

Ćwiczenia na barki i biceps

Pompki z dłońmi ułożonymi centralnie pod klatką piersiową – 8 powtórzeń
cwiczenia-na-klatke-piersiowa

Ćwiczenia na ramiona – jak często ćwiczyć?

Wykonuj ćwiczenia na ramiona 2 razy w tygodniu, a szybko zauważysz efekty.
Pamiętaj o rozciąganiu po treningu, które powinno być jego nieodłączną częścią.

POLECAMY RÓWNIEŻ