膯wiczenia na spalanie t艂uszczu 馃敟 Turbo Spalanie – Aerofitboks #6

18 Pa藕 15:03

Aerobik – turbo spalanie聽to trening, na kt贸ry sk艂adaj膮 si臋 膰wiczenia na spalanie t艂uszczu – cardio聽oraz 膰wiczenia z elementami kickboxingu, dzi臋ki czemu efekty trening贸w s膮聽lepsze ni偶 zwyk艂ych 膰wicze艅 cardio. W trakcie treningu mo偶esz spali膰聽ok.聽300 kcal – w zale偶no艣ci od wielu czynnik贸w, np. waga, wiek, kondycja, tempo i dok艂adno艣膰 wykonywania 膰wicze艅. Zapraszamy do wsp贸lnego treningu z Monik膮 i Mart膮 馃檪

膯wiczenia na spalanie t艂uszczu – Gotowy trening

Je偶eli chcesz poprawi膰 swoj膮 sylwetk臋, ten trening b臋dzie dla Ciebie idealny. Dzi臋ki zaprezentowanym 膰wiczeniom nie tylko poprawisz kondycj臋, ale te偶 zmniejszysz ilos膰 tkanki t艂uszczowej i zrzucisz kilka kilogram贸w.

膯wiczenia na spalanie t艂uszczu to kompleksowe zestawy, kt贸re pomog膮 Ci zgubi膰 zb臋dne kilogramy.

呕eby przeprowadzi膰 skuteczne odchudzanie, nale偶y przestrzega膰 kilku wa偶nych zasad, kt贸re decyduj膮 o skuteczno艣ci odchudzania.

膯wiczenia na spalanie t艂uszczu – Jak 膰wiczy膰, 偶eby schudn膮膰?

Najwa偶niejsze zasady 膰wicze艅 na spalanie t艂uszczu:

1. Ustal cel treningowy
Nie wychodzisz na zewn膮trz, nie wiedz膮c, dok膮d 馃檪 podobnie jest z trenigiem – 偶eby by艂 efektywny, musi prowadzi膰 do z gory okre艣lonego celu. Zanim zaczniesz walk臋 o zmian臋 sylwetki, wyznacz sobie konkretny cel, np. zrzucenie 5 kg, zgubienie 5 cm w talii, uwidocznienie mi臋艣ni brzucha. To nie tylko pozwoli Ci mierzy膰 efekty dzia艂a艅, ale to tak偶e 艣wietny spos贸b na utrzymanie motywacji w chwilach s艂abo艣ci.

Cardio 膯wiczenia na spalanie t艂uszczu2. Nie zapominaj o cardio
膯wiczenia cardio to najskuteczniejsze 膰wiczenia na spalanie tkanki t艂uszczowej. Dzi臋ki takim treningom zwi臋ksza si臋 zapotrzebowanie kaloryczne, przyspiesza metabolizm, organizm pobiera energi臋 z zapasu t艂uszczu, kt贸rego nadmiaru pozbywasz si臋 w ten spos贸b, poprawiaj膮c jednocze艣nie wygl膮d swojej sylwetki i kondycj臋.

Polecamy: jazd臋 na rowerze, bieganie, 膰wiczenia na orbitreku i gotowe treningi YT – idealnym przyk艂adem jest nasz trening. Dzi臋ki r贸偶norodno艣ci 膰wicze艅 nie poczujesz nudy i zaanga偶ujesz w jednym 膰wiczeniu wi臋cej partii mi臋艣ni.

3. D藕wigaj!
膯wiczenia si艂owe nie s膮 nastawione na spalanie du偶ej ilo艣ci tkanki t艂uszczowej, ale powinny by膰 nieod艂膮cznym elementem trening贸w w walce o wymarzon膮 sylwetk臋. Dzi臋ki nim modelujesz swoje kszta艂ty. 膯wiczenia si艂owe pobudzaj膮 produkcj臋 kolagenu, dzi臋ki czemu sk贸ra jest g艂adsza i j臋drna.
Je艣li nie jeste艣 zaawansowana w kwestii trening贸w, zacznij od 膰wicze艅 si艂owych z ci臋偶arem w艂asnego cia艂a (przysiady, pompki itp.).

4. Regularno艣膰
呕eby redukcja tkanki t艂uszczowej by艂a skuteczna, musisz trenowa膰 regularnie. 膯wicz膮c systematycznie przyspieszasz metabolizm. Sugerujemy u艂o偶enie harmonogramu trening贸w. Mo偶esz skorzysta膰 z naszego gotowego planu treningowego (dost臋pny TUTAJ).

5. T臋tno
Utrzymuj t臋tno podczas 膰wicze艅 w przedziale 60 – 70% HRmax (t臋tna maksymalnego) – wtedy tempo spalania tkanki t艂uszczowej聽 podczas 膰wicze艅 na spalanie t艂uszczu jest najwi臋ksze.Redexx Trec Nutrition Spalacz t艂uszczu Przyspieszenie metabolizmu

POLECAMY R脫WNIE呕