TRENING CAŁEGO CIAŁA 🔥 10 min Ćwiczenia z gumą

07 Mar 15:21

Trening całego ciała dla kobiet w domu z użyciem gumy fitness z Kają Rybicką. Poziom trudności: dla początkujących. 10-minutowe  ćwiczenia

Do wykonania treningu możesz, lecz nie musisz użyć gumy fitness

Trening całego ciała (FULL BODY WORKOUT)

Zalety treningu całego ciała:
– Podczas jednego treningu ćwiczysz mięśnie całego ciała
– Nie ma monotonii
– Wysoki wydatek energetyczny, dzięki czemu następuje szybsze spalanie tłuszczu i kalorii

Trening całego ciała – dla kogo?

Trening całego ciała z gumąPrzygotowany przez nas trening całego ciała jest polecany głównie osobom początkującym. Znajdziesz tu ćwiczenia na pośladki, ćwiczenia na uda, ćwiczenia na brzuch, ćwiczenia na ramiona, klatkę piersiową, plecy i inne.

Trening całego ciała – jak często ćwiczyć?

Trening całego ciała należy wykonywać minimum 3 razy w tygodniu. Twoje ciało również potrzebuje regeneracji, dlatego nie trenuj częściej niż 5-6 razy w tygodniu i nie rób przerw dłuższych niż 3 dni.

 

POLECAMY RÓWNIEŻ