WYZWANIE 14 DNI – Total Body Workout

09 Lis 09:25

Wyzwanie Total Body Workout jest treningiem siłowym całego ciała

Total Body Workout jest dla każdego, lecz w szczególności polecany jest osobom początkującym, gdyż stanowi jeden z najprostszych wariantów treningowych  i stopniowo przygotowuje ciało do bardziej zaawansowanych ćwiczeń.
Przedstawiamy 14-dniowy plan treningowy,  około 60 minut każdego dnia. Plan jest ułożony, abyś nie czuła nudy i monotonii. Znajdziesz tu m.in. treningi z Mel B, Vilduś i wiele innych.
Każdego dnia czeka na Ciebie nowy trening. Potrzebujesz tylko maty i czasem butelek wody.

Wyzwanie TOTAL BODY WORKOUT

Podejmij wyzwanie z treningiem TOTAL BODY!

Dzień 1.  poniedziałek:

 

Dzień 2.  wtorek:

 

Dzień 3.  środa:

 

Dzień 4. czwartek:

 

Dzień 5. piątek:

 

Dzień 6. sobota:

 

Dzień 7.  niedziela:

ODPOCZYNEK

Dzień 8.  poniedziałek:

 

Dzień 9.  wtorek:

 

Dzień 10. środa:

 

Dzień 11. czwartek:

 

Dzień 12. piątek:

 

Dzień 13. sobota:

 

Dzień 14.  niedziela:

ODPOCZYNEK

Wyzwanie TOTAL BODY WORKOUT – Jak często ćwiczyć?

Jeśli jesteś osobą początkującą, powinnaś odpocząć w czasie całego tygodnia 2 dni (np. sobota i niedziela: odpoczynek), ewentualnie dodać w sobotę  cardio albo sprinty w plenerze, sprinty na bieżni, albo cardio w postaci wioślarza + rozciąganie.

wyzwanie Total Body Workout

Po każdym treningu musisz się rozciągać, a przed treningami robić rozgrzewkę (np. skakanka, orbitrek, bieżnia, rowerek, wioślarz).

Rozgrzewka jest ważna przede wszystkim, aby uniknąć kontuzji. Celem rozgrzewki jest rozgrzanie całego ciała i przygotowanie mięśni na dalszy wysiłek. Nieprzygotowane mięśnie i ścięgna, bardzo często zastałe, sztywne i przykurczone są niezwykle podatne na  kontuzje, o które nie trudno, jeśli gwałtownie je rozciągamy, napinamy i obciążamy. Rozgrzewka zajmuje kilkanaście minut, leczenie kontuzji – kilka tygodni, a nawet miesięcy.

Trening ten przede wszystkim skierowany jest do osób, które oczekują szybkich efektów. Wybierając wyzwanie Total Body można osiągnąć będzie 3 główne cele: rozwój wszystkich głównych grup mięśniowych, szybkie spalenie kalorii, zwiększenie wytrzymałości. Dużą zaletą treningu Total Body jest jego różnorodność. Trening polega na wykonywaniu serii bezpośrednio następujących po sobie ćwiczeń. Każde ćwiczenie oddziałuje na inną partię mięśni, przez co, pomimo ciągłego wysiłku całego organizmu, nie ulegają one przeciążeniom.

Wyzwanie treningowe + dieta

Nie zapominaj również o diecie, która jest niezwykle ważna, aby osiągnąć zamierzony efekt. Przy utrzymaniu zbilansowanej diety oraz odpowiednich ćwiczeń nie tylko możemy liczyć na szybkie spalanie tłuszczu i kształtowania pięknej sylwetki, ale również na doskonałe samopoczucie.

POLECAMY RÓWNIEŻ