WYZWANIE 30 DNI: Ćwiczenia na pośladki, uda, brzuch i spalanie tłuszczu

16 Mar 11:27

Przygotowaliśmy dla Was WYZWANIE 30 DNI z Vilduś , dzięki któremu wyrzeźbicie swoje ciało i zgubicie zbędne kilogramy. Znajdziecie tu ćwiczenia na pośladki i uda, ćwiczenia na brzuch, ćwiczenia na odchudzanie i spalanie tłuszczu. Są tu także popularne ćwiczenia z MEL B (MEL B rozgrzewka i MEL B rozciąganie). Wyzwanie 30 dni jest przeznaczone dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Wszystkie treningi przebiegają w warunkach domowych i każdy trwa nie dłużej niż 20 min dziennie.

Każdy trening zaczynamy od ROZGRZEWKI i kończymy ROZCIĄGANIEM.

WYZWANIE 30 DNI

Dzień 1, 8, 15, 22, 29

rozgrzewka

ćwiczenia na pośladki i uda

rozciąganie

Dzień 2, 9, 16, 23, 30

rozgrzewka

ćwiczenia na brzuch i na boczki

rozciąganie

Dzień 3, 10, 17, 24

rozgrzewka

ćwiczenia na spalanie tłuszczu

rozciąganie

Dzień 4, 11, 18, 25

rozgrzewka

ćwiczenia na pośladki i uda

rozciąganie

Dzień 5, 12, 19, 26

rozgrzewka

ćwiczenia na brzuch i na boczki

rozciąganie

Dzień 6, 13, 20, 27

rozgrzewka

ćwiczenia na spalanie tłuszczu

rozciąganie

Dzień 7, 14, 21, 28

odpoczynek

 

Gotowe? Trzymamy kciuki 🙂 Podzielcie się z nami swoimi wrażeniami i efektami treningów.

POLECAMY RÓWNIEŻ

Brak komentarzy

Napisz komentarz