WYZWANIE 30 DNI: ćwiczenia na pośladki, uda, brzuch i spalanie tłuszczu

16 Mar 11:27

Przygotowaliśmy dla Was WYZWANIE 30 DNI , dzięki któremu wyrzeźbicie swoje ciało i zgubicie zbędne kilogramy. Znajdziecie tu ćwiczenia na pośladki i uda, ćwiczenia na brzuch, ćwiczenia na ramiona i barki, ćwiczenia na odchudzanie i spalanie tłuszczu. Są tu także popularne ćwiczenia z MEL B (MEL B rozgrzewka i MEL B rozciąganie). Wyzwanie 30 dni jest przeznaczone dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Wszystkie treningi przebiegają w warunkach domowych i każdy trwa nie dłużej niż 20-30 min dziennie.

Każdy trening zaczynamy od rozgrzewki i kończymy rozciąganiem.

WYZWANIE 30 DNI

Dzień 1, 8, 15, 22, 29

rozgrzewka

ćwiczenia na pośladki i uda

rozciąganie

Dzień 2, 9, 16, 23, 30

rozgrzewka

ćwiczenia na brzuch i na boczki

rozciąganie

Dzień 3, 10, 17, 24

rozgrzewka

ćwiczenia na spalanie tłuszczu

rozciąganie

Dzień 4, 11, 18, 25

rozgrzewka

ćwiczenia na pośladki i uda

rozciąganie

Dzień 5, 12, 19, 26

rozgrzewka

ćwiczenia na brzuch i na boczki

rozciąganie

Dzień 6, 13, 20, 27

rozgrzewka

ćwiczenia na spalanie tłuszczu

rozciąganie

Dzień 7, 14, 21, 28

odpoczynek

Wyzwanie 30 dni – Plan treningowy

Wyzwanie trwa 30 dni i polega na codziennych treningach, które modelują: brzuch, uda, pośladki, barki, plecy, klatkę piersiową i ramiona. Każdy znajdzie tu dla siebie swój nowy ulubiony trening.

Wyzwanie 30 dni – Efekty

Wyzwanie 30 dni ĆwiczeniaEfekty wyzwania 30 dni to przede wszystkim poprawa kondycji, ale spodziewane rezultaty to także spalanie kalorii, zmniejszenie obwodów, redukcja cellulitu, zmiana wagi, ujędrnienie i wysmuklenie sylwetki. Pamiętaj, że odchudzanie to proces długotrwały i jeden trening to tylko krok w dobrym kierunku, ale nie radykalna i stała zmiana sylwetki.

Wyzwanie 30 dni -Jak zwiększyć efekty?

Zanim przystąpisz do wyzwania 30 dni, zmierz swoje obwody i zważ się. Sprawdzaj zmiany na bieżąco, żeby się bardziej zmotywować, ale nie za często, ponieważ zmiany nie są widoczne od razu. Najlepiej mierzyć efekty co 1-2 tygodnie.
Pamiętaj, że odpowiednio zbilansowana dieta to podstawa sukcesu. Odżywiaj się racjonalnie i zdrowo. Unikaj fast foodów, słodyczy itp. Nie stosuj również głodówek – szczególnie, kiedy jesteś aktywna fizycznie, Twoje ciało potrzebuje więcej energii.

Gotowe? Podejmiecie wyzwanie 30 dni? Piszcie w komentarzach, jak Wam idzie i motywujmy się wzajemnie.

POLECAMY RÓWNIEŻ

Brak komentarzy

Napisz komentarz