Aerobik: Turbo spalanie #5 – ćwiczenia na spalanie tłuszczu

05 Gru 14:01

Aerobik – turbo spalanie to trening, w którym została zastosowana kombinacja ćwiczeń cardio, turbo z elementami kickboxingu, dzięki czemu efekty są szybsze i bardziej zauważalne niż inne treningi odchudzające. W trakcie treningu możesz spalić nawet do 500 kcal. Dokładna liczba spalonych kalorii zależy od wielu czynników, np. waga, wiek, kondycja, a przede wszystkim zaangażowanie. Wykonując ćwiczenia z na 100% ćwiczenia na odchudzanie przyniosą wymarzone rezultaty.

Wskazówki, które wspomogą działanie ćwiczenia na odchudzanie:

1. Pamiętaj o zdrowych tłuszczach. Są niezbędnym jej składnikiem. Unikaj tylko tłuszczów nasyconych i włącz do diety zdrowe tłuszcze nienasycone, np. z awokado czy oliwy z oliwek.

2. Pamiętaj, aby pić dużo wody. Jest to środowisko wszystkich reakcji biochemicznych w ciele człowieka i jest niezbędna do prawidłowego metabolizmu. Picie wody hamuje apetyt, zapobiega odwodnieniu w upalne dni oraz podczas wysiłku fizycznego.

3. Aktywność fizyczna Ćwiczenia cardio pomogą Ci zgubić zbędne kilogramy. Pamiętaj o treningu siłowym, dzięki któremu ujędrnisz i wyrzeźbisz ciało. Dzięki regularnym treningom przyspieszysz metabolizm, poprawisz kondycję i ujędrnisz ciało.Tkankę tłuszczową najlepiej spalają ćwiczenia cardio, czyli ćwiczenia wykonywane przez min. 30 min. o umiarkowanej intensywności.

4. Jedz dużo błonnika. Dzięki niemu na dłużej zachowasz uczucie sytości i przyspieszysz metabolizm.

5. Zmień nawyki żywieniowe. Kawę z ciężką śmietanką zastąp zieloną herbatą, cukier ksylitolem lub erytrolem, słodycze owocami itd.

6. Jedz dużo białka – pomaga  ono w odchudzaniu. Posiłki zawierające białko są trawione dłużej, dzięki czemu uczucie sytości pozostaje na dłużej.

7. Unikaj słodzonych napojów oraz produktów gazowanych i tych typu „light”.

8. Jedz 4-5 posiłków dziennie co ok. 3-4 godziny.  Dzięki temu Twój metabolizm będzie sprawniejszy.

9. Unikaj podjadania między głównymi posiłkami. Jeśli masz ogromną ochotę na słodycze, zjedz owoc.

10. Unikaj fast foodów. To bomby kaloryczne, które odkładają się w postaci tkanki tłuszczowej.

11. Opróżnij swój dom ze słodyczy, chipsów itp.

12. Jedz! Głodówki spowalniają metabolizm i Twój organizm ze strachu przed kolejnym brakiem posiłku zaczyna gromadzić każdy posiłek w postaci tkanki tłuszczowej. Głodówki pozwalają na szybkie rzucenie kilogramów, jednak to w większości woda, w tym czasie Twój metabolizm zwalnia, jesteś słabsza, a kilogramy szybko wrócą w efekcie jo-jo.

13. Wyznaczaj sobie cele. Twoje ciało musi przyzwyczajać się do utraty kilogramów. Najbezpieczniej jest zrzucać 0,5 – 1 kg w ciągu tygodnia. Nie licz na szybkie efekty w krótkim czasie. Idealna sylwetka wymaga dużo czasu i pracy, zmiany stylu życia i nawyków żywieniowych.

cwiczenia-na-odchudzanie-aerobik-turbo-spalanie
ćwiczenia na odchudzanie

POLECAMY RÓWNIEŻ

Brak komentarzy

Napisz komentarz