Ćwiczenia odchudzające – Trening całego ciała #2

28 Mar 14:15

Video przedstawia propozycję na ćwiczenia odchudzające – trening całego ciała dla kobiet w domu.  Cały trening zajmuje 30 min. Zawiera już rozgrzewkę i ćwiczenia rozciągające. Właściwy trening polega na ćwiczeniach odchudzających, dzięki którym następuje spalanie tkanki tłuszczowej. Poziom trudności: dla początkujących. Skuteczne ćwiczenia na odchudzanie, spalanie kalorii i wyrzeźbienie ciała. Znajdziesz tu ćwiczenia na Płaski brzuch, jędrne pośladki, szczupłe uda.

Ćwiczenia odchudzające – Trening całego ciała

Zalety treningu całego ciała:
– ćwiczymy mięśnie całego ciała
– brak nudy
– wysoki wydatek energetyczny wspomaga szybsze spalanie tkanki tłuszczowej i spalanie kalorii.

 

Ćwiczenia odchudzające – dla kogo?

Trening jest polecany głównie dla osób początkujących, jak i średnio zaawansowanych Podczas jednego treningu ćwiczysz wszystkie partie ciała – pośladki, na uda, na brzuch, ramiona, barki i inne.

Jak często wykonywać ćwiczenia odchudzające?

Trening całego ciała warto wykonywać minimum 3 razy w tygodniu. Pamiętaj, że Twoje ciało potrzebuje regeneracji, dlatego nie przekraczaj 5 treningów w tygodniu, ale też nie rób przerw dłuższych niż 3 dni.

Ćwiczenia odchudzające Trening całego ciała w domu

Dlaczego nie chudnę?

Sprawdź u lekarza, czy nie chorujesz na zaburzenia metaboliczne lub hormonalne.

Najczęściej błędy tkwią w diecie. Odpowiednio zbilansowana dieta stanowi 70% sukcesu i wspomaga efekty treningów. Skrajne podejście, jak np. dieta Dukana, dieta 1000kcal są zgubne i często wpływają niekorzystnie na zdrowie, spowalniając jednocześnie metabolizm. Jeśli nie wiesz, od czego zacząć prawidłową dietę, skontaktuj się z dietetykiem, który najlepiej ją dobierze dla Ciebie.

Jeśli Twoja dieta jest odpowiednio zbilansowana, a efekty odchudzania nikłe, zwróć uwagę na trening. Nie powinien on być zbyt intensywny ani zbyt częsty. Twoje ciało potrzebuje regeneracji i zbyt częste treningi wycieńczają go.

Ograniczając jedzenie, spalasz nie tylko tłuszcz, ale również mięśnie. Przez to tempo metabolizmu spada, organizm przechodzi na tryb oszczędzania energii, w efekcie chudniesz coraz wolniej. Żeby utrzymać szybkie tempo przemiany materii, należy ćwiczyć mięśnie całego ciała. Aby uniknąć rozstępów, zadbaj o prawidłowe nawilżenie i ujędrnienie skóry.

Aby osiągnąć najlepsze efekty odchudzania, sięgnij po Clenburexin, którego składniki wspomagają skuteczną redukcję tkanki tłuszczowej.

POLECAMY RÓWNIEŻ

Brak komentarzy

Napisz komentarz