Ćwiczenia na pośladki i uda – trening nóg 15 min

25 Paź 08:49

Ćwiczenia na pośladki i udatrening 15 min na wzmocnienie i rozciąganie mięśni nóg z Vilduś.

Rozciąganie

Ćwiczenia rozciągające mięśnie są bardzo ważną częścią każdego treningu. Rozciąganie jest świetnym sposobem wyciszenia organizmu po wysiłku fizycznym.

Zalety wynikające z rozciągania:

  • powiększenie zakresu ruchu w stawach
  • wzmocnienie ścięgien
  • polepszenie ukrwienia mięśni, a dzięki temu szybsza regeneracja
  • rozluźnienie mięśni po treningu

 

  1. Wypad w przód do klęku na jednym kolanie – 10 powtórzeń na każdą nogę

Wciągamy brzuch, robimy wypad nogi w przód, uginamy w kolanie do dołu nogę wyprostowaną, ściągamy łopatki.

 

Ćwiczenia na uda i pośladki

 

  1. Ćwiczenia na wewnętrzną stronę uda – 50 powtórzeń

Kładziemy się na plecach, wciągamy brzuch, nogi wyprostowane unosimy w górę, rozszerzamy nogi i krzyżujemy.

 

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

 

  1. Rozciąganie tylnych części uda – 10 powtórzeń na każdą nogę

Opieramy ręce na podłodze przed sobą, dotykamy brodą kolana nogi, którą uginamy i prostujemy, druga noga ugięta w kolanie.

 

Trening całego ciała

 

  1. Wypad nogi do tyłu ze skrętem ciała – 10 powtórzeń na każdą nogę

Wciągamy brzuch, ściągamy pośladki i robimy wypad nogi do tyłu, po czym przekręcamy ciało z wyprostowaną nogą (dla ułatwienia można trzymać wyciągnięte ręce na boki).

 

Ćwiczenia na boczki

 

  1. Rozciąganie mięśni nóg – 10 powtórzeń na każdą nogę

Opieramy jedno kolano o podłogę, drugą wyprostowaną nogę wyciągamy przed siebie jak najdalej jesteśmy w stanie (jeśli to możliwe, to do pozycji szpagatu), następnie również z wyprostowaną nogą przenosimy ciężar ciała do tyłu.

 

Trening na uda

POLECAMY RÓWNIEŻ

Brak komentarzy

Napisz komentarz