WYZWANIE 100 BURPEE – Trening Na Odchudzanie 7 min Cardio w Domu

20 Gru 14:07

Wyzwanie 100 burpee – Trening odchudzaj膮cy聽na wzmocnienie kondycji i spalanie tkanki t艂uszczowej z Vildu艣. Z biegiem czasu mo偶esz zwi臋kszy膰 ilo艣膰 powt贸rze艅. Wykonuj ten trening聽codziennie, a zauwa偶ysz pozytywny wp艂yw na przyspieszenie przemiany materii.

Burpee to jedno z najbardziej m臋cz膮cych, ale te偶 najskuteczniejszych 膰wicze艅 bez sprz臋tu. Anga偶uje wszystkie grupy mi臋艣ni i podnosi t臋tno do poziomu, kt贸ry pozwala na szybkie spalanie tkanki t艂uszczowej.

Burpee 艂膮czy zalety treningu si艂owego i treningu aerobowego. Uchodzi za miernik zwinno艣ci, koordynacji i si艂y.

Zalety wykonywania burpee:
* bardzo skuteczne
* proste do wykonania
* mo偶liwe do wykonania w dowolnym miejscu i o dowolnej porze
* wzmacnia wszystkie grupy mi臋艣niowe bez korzystania ze sprz臋tu
* zwi臋ksza t臋tno, dzi臋ki czemu pomaga schudn膮膰 – burpee 艂膮czy cechy treningu si艂owego i cardio, pobudza organizm do spalania tkanki t艂uszczowej lepiej ni偶 膰wiczenia si艂owe i aerobowe wykonywane oddzielnie. W ci膮gu 10 minut burpees mo偶na spali膰 ok. 100 kalorii. 10 szybkich burpees pozwala na podkr臋cenie metabolizmu takie jak wywo艂uje 30-sekundowy sprint. Metabolizm wp艂ywa na przyspieszenie spalania tkanki t艂uszczowej, nie tylko w czasie 膰wiczenia, ale tak偶e do kilkunastu godzin po nim, poniewa偶 zm臋czone mi臋艣nie pozyskuj膮 energi臋 do regeneracji z zapas贸w t艂uszczu.
* poprawia koordynacj臋 ruchow膮 i zwinno艣膰
* aktywuje do pracy ca艂e cia艂o.

Efekty wykonywania burpee:
* p艂aski brzuch – Podczas burpees intensywnie pracuj膮 mi臋艣nie brzucha.Staraj si臋 w trakcie 膰wiczenia utrzymywa膰 napi臋cie brzucha. To sprawi, 偶e po kilku tygodniach regularnych trening贸w nie wyrze藕bisz brzuch i stracisz kilka centymetr贸w w pasie.
* silne ramiona – burpees kszta艂tuj膮 mi臋艣nie r膮k. Po miesi膮cu codziennych trening贸w zauwa偶ysz lekki zarys biceps贸w i uj臋drnienie sk贸ry ramion. Zwi臋kszysz te偶 si艂臋 r膮k.
* szczup艂e ud
* j臋drne po艣ladki – podczas burpees mi臋艣nie po艣ladk贸w pracuj膮 ca艂y czas
* mocne, proste plecy
* spalanie ok. 100 kalorii w 10 minut
* poprawa kondycji
* zwi臋kszenie si艂y.

呕eby zyska膰 lepsze efekty, 膰wicz codziennie, zwi臋kszaj膮c liczb臋 powt贸rze艅 o 2-3. Po miesi膮cu zauwa偶ysz pierwsze efekty.

burpee-wyzwanie-100-burpee-na-odchudzanie

POLECAMY R脫WNIE呕

Brak komentarzy

Napisz komentarz