WYZWANIE 100 BURPEE – Trening Na Odchudzanie 7 min Cardio w Domu

20 Gru 14:07

Wyzwanie 100 burpee – Trening odchudzaj─ůcy┬ána wzmocnienie kondycji i spalanie tkanki t┼éuszczowej z Vildu┼Ť. Z biegiem czasu mo┼╝esz zwi─Ökszy─ç ilo┼Ť─ç powt├│rze┼ä. Wykonuj ten trening┬ácodziennie, a zauwa┼╝ysz pozytywny wp┼éyw na przyspieszenie przemiany materii.

Burpee to jedno z najbardziej m─Öcz─ůcych, ale te┼╝ najskuteczniejszych ─çwicze┼ä bez sprz─Ötu. Anga┼╝uje wszystkie grupy mi─Ö┼Ťni i podnosi t─Ötno do poziomu, kt├│ry pozwala na szybkie spalanie tkanki t┼éuszczowej.

Burpee ┼é─ůczy zalety treningu si┼éowego i treningu aerobowego. Uchodzi za miernik zwinno┼Ťci, koordynacji i si┼éy.

Zalety wykonywania burpee:
* bardzo skuteczne
* proste do wykonania
* mo┼╝liwe do wykonania w dowolnym miejscu i o dowolnej porze
* wzmacnia wszystkie grupy mi─Ö┼Ťniowe bez korzystania ze sprz─Ötu
* zwi─Öksza t─Ötno, dzi─Öki czemu pomaga schudn─ů─ç – burpee ┼é─ůczy cechy treningu si┼éowego i cardio, pobudza organizm do spalania tkanki t┼éuszczowej lepiej ni┼╝ ─çwiczenia si┼éowe i aerobowe wykonywane oddzielnie. W ci─ůgu 10 minut burpees mo┼╝na spali─ç ok. 100 kalorii. 10 szybkich burpees pozwala na podkr─Öcenie metabolizmu takie jak wywo┼éuje 30-sekundowy sprint. Metabolizm wp┼éywa na przyspieszenie spalania tkanki t┼éuszczowej, nie tylko w czasie ─çwiczenia, ale tak┼╝e do kilkunastu godzin po nim, poniewa┼╝ zm─Öczone mi─Ö┼Ťnie pozyskuj─ů energi─Ö do regeneracji z zapas├│w t┼éuszczu.
* poprawia koordynacj─Ö ruchow─ů i zwinno┼Ť─ç
* aktywuje do pracy całe ciało.

Efekty wykonywania burpee:
* p┼éaski brzuch – Podczas burpees intensywnie pracuj─ů mi─Ö┼Ťnie brzucha.Staraj si─Ö w trakcie ─çwiczenia utrzymywa─ç napi─Öcie brzucha. To sprawi, ┼╝e po kilku tygodniach regularnych trening├│w nie wyrze┼║bisz brzuch i stracisz kilka centymetr├│w w pasie.
* silne ramiona – burpees kszta┼étuj─ů mi─Ö┼Ťnie r─ůk. Po miesi─ůcu codziennych trening├│w zauwa┼╝ysz lekki zarys biceps├│w i uj─Ödrnienie sk├│ry ramion. Zwi─Ökszysz te┼╝ si┼é─Ö r─ůk.
* szczupłe ud
* j─Ödrne po┼Ťladki – podczas burpees mi─Ö┼Ťnie po┼Ťladk├│w pracuj─ů ca┼éy czas
* mocne, proste plecy
* spalanie ok. 100 kalorii w 10 minut
* poprawa kondycji
* zwiększenie siły.

┼╗eby zyska─ç lepsze efekty, ─çwicz codziennie, zwi─Ökszaj─ůc liczb─Ö powt├│rze┼ä o 2-3. Po miesi─ůcu zauwa┼╝ysz pierwsze efekty.

burpee-wyzwanie-100-burpee-na-odchudzanie

POLECAMY RÓWNIEŻ

Brak komentarzy

Napisz komentarz